warm ontvangst fijne plek !

jeanetpepper

de eigenaar zijn fijne mensen prachtige locatie. super sanitair. we werden op Koningsdag verwend met iets lekkers bij de koffie. niets meer te wensen. bedankt voor de geweldige zorg.

Prachtige camperplaats van waaruit je heerlijk kunt fietsen en wandelen over de Sallandse Heuvelrug. Zeer mooi en schoon sanitairblok met daarachter nog een winkeltje met streekproducten, informatie en heel veel wandel- en fietsroutes. Echt een aanrader!!

Geert&Anita

warm ontvangst fijne plek !

Camperplaats Sploder Stea