Holten, Rijssen-Holten, Overijssel, Nederland

Camperplaats Sploder Stea

Gelegen naast een actief melkveebedrijf - aan de voet van de Holterberg, onderdeel van Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug - autosnelweg A1 9km - Nieuw-Heeten met klein winkelcentrum 600m - centrum 5.5km

• Helhuizerweg 46

7451 KD, Holten, Nederland

• september 2022

Wat een prachtige camperplaats in een schitterende omgeving. Super sanitair, lekker ruim en alle info over wandel - en fietsroutes. Prima wifi, wij komen terug.

• september 2022

Prima camperplaats, met goede WiFi verbinding. Toilet en douche lekker schoon, en een bakker op loopafstand. Een aanrader deze camperplaats. Nog enkele lokale producten in de verkoop. s’Nachts is het heerlijk rustig, en mooie fiets en wandelroutes in de omgeving.

• september 2022

Wat een geweldige camperplaats. sanitair ruim en voldoende. erg schoon. muziek op de achtergrond. een apart gedeelte met streekprodukten. zeer vriendelijk ontvangst. als ik 1 kritische noot mag plaatsen....een overkapping voor de fietsen. Dikke 10 ik kom zeer zeker terug

7 dagen