Camping de Vechtkamp

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• april 2023

Rustige, kleine en keurige camping in landelijk gebied nabij de Duitse grens. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Geen aparte afwateringsput voor vuil water waar je de camper boven kunt rijden maar wel afvoermogelijkheid bij kraantjes, prima te doen met emmer of slang.

Globetrotter1953

Toen we arriveerden was de boss er even niet. Geen probleem tel nr gebeld en we mochten zelf een plekje zoeken. Wat een enorm verzorgde camping, schoon, gemoedelijk en heerlijk rustig. Prima vertoeven hier!!

• juni 2021

Top plek. Schoon, ruimte, rust, vriendelijke eigenaar. fietsen in de omgeving goed mogelijk.

• april 2023

• juni 2021

Over ons

About us image
Welkom op onze kleine, rustige camping. Daar waar de Overijsselse Vecht Nederland binnenstroomt vindt u onze mooie groene camping. Geniet van de mooie fiets-en-wandelroutes, bezoek leuke stadjes of ga een hapje eten in Duitsland. Wij bieden u rust en ruime plekken. Dus kom en geniet!

Camping de Vechtkamp