Camperplaats Grenszicht

Langeveen, Tubbergen, Overijssel, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

een hele mooi cp. met vooral het weidse uitzicht met een mooi zonsondergang. mooie fiets omgeving. alles aanwezig ook voor de kleine campers. wij stonden hier 2 nachten helemaal alleen hoe kan dat?

bakkertje

prachtige camperplaats in een mooie omgeving met vele voorzieningen. hele aardige en gezellige eigenaar top.

xjollyx

nog in opbouw pas in mei geopend wij hebben hier 4 nachten gestaan lekker rustig en ruime plekken prima dus De beheerder komt ondanks een gebroken heup regelmatig kijken

• Vasserdijk 34A

7679 VR, Langeveen, Nederland