Loozen, Hardenberg, Overijssel, Nederland

minicamping op boerderij - vijvertuinen van Ada Hofman - centrum 3km

• Roskampweg 5

7778 HJ, Loozen, Nederland
  • € 19,50 • 1 apr. t/m 1 okt.

• september 2022

Prettige ontvangst. Gastvrij. Leuke camping met ruime plaatsen. Kunstgras voor de deur. Prima toiletvoorzieningen! Wij komen er graag nog eens terug! We zijn er ook nog lang niet uitgefietst..

Moaifuort

mooi gelegen camping waar het echt rustig en stil is. goede ontvangst met koffie of thee en een infomap. mooi uitzicht en leuke fietsroutes. sanitair ruim aanwezig en schoon. Het is een boerenbedrijf met koeien waar je gewoon mag kijken. een pek om te onthouden en terug te komen.

Silvia-en-Henk

Prachtige camping. Warm welkom; mooie ruime plekken; prachtig, schoon sanitair; mooi viswater. Overal is aan gedacht. Ook een leuke camping voor kinderen. We komen hier zeker nog een keer terug!

• Stroom (unknownA)

• september 2022

Zijtakkers

• € 19,50 • 1 apr. t/m 1 okt.

• Stroom (unknownA)