wij hebben in het pinksterweekend heerlijk genoten van het pinkster arrangement zeer mooie locatie en alles super geregeld wij komen zeker nog een keer terug bedankt Wendy en michael!!!!!!!!!!😀😉

smullie66

wat een geweldige rustige cp en goed verzorgd alles tot in de puntjes . gastvrij goede service en wat een geweldig modern systeem van inchecken en uitchecken zelfs ik snap het en ben geen nurt

4 nachten tijdens het Hemelvaart weekend gestaan. w Wat een geweldige camperplek. Alles hiervoor beschreven klopt. Twentse gastvrijheid, heerlijk gegeten en genoten van de omgeving. Bedankt en komen zeker terug en een poot van de dobermann Lucca.

Camperpark Landgoed Het Meenen