Camperplaats Vechtdal

Nieuwleusen, Dalfsen, Overijssel, Nederland

Camperplaats Vechtdal

Online reserveren en betalen mogelijk - wellness, sauna en massage - verwarmd toiletgebouw met douche - privé hottub mogelijk, buitenhuisje, zie website voor tarief - broodjesservice [ma-za] - zondag geen aankomstdag; wel vertrekdag - fiets en mountainbike routes - winkels in de buurt - centrum 1km

• Den Hulst 20

7711 GN, Nieuwleusen, Nederland

• NKC - NKC/CCI Card

• mei 2021

2 heerlijke overnachtingen gehad. Vriendelijke ontvangst met cake en genoten van de hottub. Sanitair ook prima in orde. Het diner aan de camper verzorgd door de cateraar was voor herhaling vatbaar. Het geluid van de weg is inderdaad hoorbaar, wij hebben ons daar echter niet aan gestoord.

• april 2021

Eind april 2021. Vriendelijk ontvangst. Voorzieningen goed. Camperplaats zelf is middelmatig. uitzicht slecht. Het geluid van de weg is zeer storend. Misschien leuk voor liefhebbers van hottub en sauna, ons viel het erg tegen.

• mei 2021

• NKC - NKC/CCI Card