Wat een mooie camperplaats. Schoon en verwarmd sanitair. Plekken met privé hottub. wat wil je nog meer voor een weekendje weg. Wij hebben genoten. N.a.v. een eerdere review lekker gegeten bij restaurant Liv.

mpapenburg

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten! Onwijs bedankt voor de mooie review Graag tot ziens Groet Germo & Rosalie

Heerlijke plek met privé hottub. wij hebben genoten, ook van de sauna. Echter hoor je wel het verkeer van de doorgaande weg, maar wij hadden hier weing last van. Heerlijk gegeten bij proeflokaal Zuid. Komen zeker nog eens terug !

Bedankt voor jullie mooie review! Graag tot ziens Groet Germo en Rosalie

camperplaats met prima, verwarmd, sanitair en super schoon. Ook het ontbijt is zeker aan te bevelen. prima prijs/kwaliteit in een prachtige omgeving.

L.J.-Ruijgrok

Wat fijn om te horen. De complimenten voor het ontbijt zullen we doorgeven aan de bakker. Bedankt voor jullie komst en graag tot ziens Groet Germo & Rosalie

Bedankt voor jullie mooie review! Graag tot ziens Groet Germo en Rosalie

Camperplaats Vechtdal