Camperplaats Vechtdal

Nieuwleusen, Dalfsen, Overijssel, Nederland

Camperplaats Vechtdal

Online reserveren en betalen mogelijk - wellness, sauna en massage - verwarmd toiletgebouw met douche - privé hottub mogelijk, buitenhuisje, zie website voor tarief - broodjesservice [ma-za] - zondag geen aankomstdag; wel vertrekdag - fiets en mountainbike routes - winkels in de buurt - centrum 1km

• Den Hulst 20

7711 GN, Nieuwleusen, Nederland

• nkc

• februari 2021

wat een leuke avond hebben wij gehad!! heerlijk in de hottub met de regen op het luifel en een goed glas wijn. super vriendelijke ontvangst met zelf gebakken cake. tot een volgende keer!!

• februari 2021

Verrassing van mijn vrouw. deze had voor mijn verjaardag 4 nachten geboekt incl. sauna en hottub. Heerlijk gerelaxed en gefietst in de omgeving. Fijne camperplaats met super sanitaire voorzieningen. Janny en haar man zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Staat in ons favorieten lijstje

• december 2020

Onverwachts mooie plek, super aardige mensen, alles prima in orde. Heerlijk een uurtje sauna erbij geboekt. En als kers op de taart kwam de gastvrouw ‘s ochtends, op 31 december, langs met een schaal oliebollen.

Mickelodeon

Alle 121 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• december 2020

• nkc