Nieuwleusen, Dalfsen, Overijssel, Nederland

Camperplaats Vechtdal

Online reserveren en betalen mogelijk - wellness, sauna en massage - verwarmd toiletgebouw met douche - privé hottub mogelijk, buitenhuisje, zie website voor tarief - broodjesservice [ma-za] - zondag geen aankomstdag; wel vertrekdag - fiets en mountainbike routes - winkels in de buurt - centrum 1km

• Den Hulst 20

7711 GN, Nieuwleusen, Nederland

• NKC - NKC/CCI Card

• augustus 2022

Ontvangst met zelfgebakken cake. We hebben mogen genieten van de culinaire hoogstandjes van Smink Culinair. Gebruik gemaakt van de broodjesservice. Heerlijk in de omgeving gefietst. Keurig sanitair en ook de sauna was heerlijk.

• augustus 2022

Mooie camperplaats met schoon en ruim sanitair. Broodjesservice. Je kan ook een hottub erbij huren of een lekkere massage bespreken. Janny heeft ons vriendelijk ontvangen met een lekkere plak cake. Wij komen zeker weer terug.

• augustus 2022

Wij hebben 3 nachten gestaan. Prachtig schoon sanitair. Wel veel last van rooklucht door het opstoken van de hottubs in de middag en avond. De eigenaar bedoelt het goed maar is erg belerend en aanwezig. Voor ons was het eenmalig.

• NKC - NKC/CCI Card