Camperplaats Vechtdal

Nieuwleusen, Dalfsen, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Heel erg fijne camperplaats, mooie plekken met of zonder hot tup landelijk en rustig. Zeer vriendelijke en zorgzame eigenaren. Sanitair zeer proper en netjes. kortom een aanrader ook voor in de winter! HG de Vosjes

Burstner-t603

Wat een super review! Bedankt dat jullie onze gasten waren! Graag tot ziens Groet Germo & Rosalie van de Hoek

Stokertjes

Bedankt voor de complimenten! Super om te lezen. Wat betref de honden uitlaat mogelijkheden hier hebben we mooie plannen voor op het terrein. Kom nog eens terug! Bedankt voor jullie komst Groet Germo & Rosalie Camperplaats Vechtdal

• juni 2024

alles wat de Camperaar nodig heeft, schoon sanitair, mooie fiets omgeving. Al met al een mooie CP om nog eens terug te komen. We hebben gebruik gemaakt van de ontbijtservice, en die was dik in orde.

D

Bedankt voor de mooie review! En super om te lezen dat we bieden wat een camperaar nodig heeft. Kom nog eens terug! Altijd welkom.

• juni 2024

Camperplaats Vechtdal