Mylaroce69

Bedankt voor de mooie review. En de honden uitlaat plek gaan we zeker mee aan de slag. Super bedankt voor het meedenken en jullie goede tips. Graag tot ziens Groet Germo & Rosalie

• maart 2024

Wat een mooie camperplaats. Schoon en verwarmd sanitair. Plekken met privé hottub. wat wil je nog meer voor een weekendje weg. Wij hebben genoten. N.a.v. een eerdere review lekker gegeten bij restaurant Liv.

mpapenburg

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten! Onwijs bedankt voor de mooie review Graag tot ziens Groet Germo & Rosalie

• februari 2024

Heerlijke plek met privé hottub. wij hebben genoten, ook van de sauna. Echter hoor je wel het verkeer van de doorgaande weg, maar wij hadden hier weing last van. Heerlijk gegeten bij proeflokaal Zuid. Komen zeker nog eens terug !

Bedankt voor jullie mooie review! Graag tot ziens Groet Germo en Rosalie

• maart 2024