Camperpark Skop'nboer Erve Benneker

Overdinkel, Losser, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Wij waren hier op 7/6 aan het begin van onze vakantie. Goede verzorgde plek, aan alles was gedacht. Willen hier nog wel eens yerugkomen.

• juli 2024

Pas maar op geen klein rubberen matje voor de deur leggen. Meneer en Mevrouw.

• juli 2024

Weer een paar fijne dagen doorgebracht. Alles keurig geregeld, inclusief gezamenlijk kijken naar Engeland-Nederland EK Voetbal. Tot de volgende keer!

• juli 2024

Pas maar op geen klein rubberen matje voor de deur leggen. Meneer en Mevrouw.

Camperpark Skop'nboer Erve Benneker