Overdinkel, Losser, Overijssel, Nederland

Camperpark Skop'nboer Erve Benneker

gelegen aan de Ruhenbergerbeek - winnaar NKC-verkiezing Camperlocatie 2019 - verwarmd toiletgebouw - reserveren mogelijk - autoverhuur mogelijk - fraai uitzicht - rust - vogelgebied met uitkijkpost - fietsverhuur - honden aangelijnd - centrum 3km

• Schaapskooiweg 2

7586 RJ, Overdinkel, Nederland

• november 2022

Wij stonden hier van 10-12 november op deze mooie liefdevol ingerichte camperplek met vriendelijke beheerders. Aan bijna alles is gedacht om het de gast naar de zin te maken. Enige kanttekening was de irritant blaffende hond.

• november 2022

we hebben hier gestaan van 28 t/m 30 oktober. geweldig mooie camperplaats, netjes verzorgd, keurig sanitair en zeer vriendelijk ontvangen. hier komen we zeker een keer terug.

• oktober 2022

Verblijf 4 t/m 7 okt. verbleven. Prettige ontvangst door Sandra. Mooie camperplaatsen. Goed en schoon sanitair. Fijne voorzieningen z.a. de mogelijkheid om je fiets op te laden en evt. te repareren. Was zeker voor herhaling vatbaar. Fam. de Jong

• oktober 2022