vriendelijke, trotse eigenaren van deze nieuwe locatie met superschoon sanitair. leuke dierenweide erbij. wij hebben genoten.

Ereprijsjes

Erg mooie nette locatie. Sanitair is netjes, de uitleg qua betalen is duidelijk. Je rijdt het terrein op, parkeert de camper op een leuke plek en het genieten kan beginnen.

Oranjebruinegordijntjes

Vriendelijke en trotse eigenaars van een mooi ingerichte camperplaats. Schoon sanitair met goede WiFi. Mooie uitvalbasis om te wandelen met de hond. Er is een soort van dierenweide aan de camperplaats met herten, kippen, schapen en pauwen. Voor ons een dikke 10.

kiekendief2

Dank voor de review en mooie foto,s Gelukkig hebben jullie kunnen genieten van het mooie weer. Graag tot de volgende keer. Mvg, Camperplaats "Welverdiend"

Camperplaats Welverdiend