Kampeerdorp de Zandstuve, camping

Rheeze, Hardenberg, Overijssel, Nederland

Kampeerdorp de Zandstuve, camping

meerdere kampeervelden op grote camping - kindvriendelijk - meerdere arrangementen - Recreatieplas de Oldemeijer - centrum 1km

• Grote Beltenweg 3

7794 RA, Rheeze, Nederland
  • € 32,00 • 27 mrt. t/m 26 okt.

• juli 2021

de camping is wel in orde. Maar de prijs is,erg hoog ,en daar komt de toeristenbelasting nog bij .De cheffin van de baliemedewerkers is een erg klantvriendelijk persoon ,zij verdient echt geen compliment voor haar houding tegenover de gasten . Zij ziet ins hier nooit meer terug

• juni 2021

wij staan er nu. mooie camping en veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. Elke dag ff lekker zwemmen in het wat kleine zwembad maar het is nu nog redelijk rustig. We staan hier 9 nachten voor 245 euro en dat vind ik een prima prijs voor wat je krijgt

• april 2021

Wij wilden van 1e op 2e paasdag reserveren. Kostte 82 euro!!! Nagevraagd of dat geen vergissing was, maar nee hoor, het was echt 82 euro, bespottelijk

• juli 2021

• juni 2021

• april 2021

Krisnatoon

• € 32,00 • 27 mrt. t/m 26 okt.