camperplaats inmiddels opgeheven. Nieuwe eigenaar van het Anker gaat niet door met deze camperplaats.

camperanjo

Perfecte CP met stroom wifi en wc douche afwas in voorlopige container en daardoor vind ik het iets te duur maar voor de CP goed restaurant en mooie fietsomgeving.

Witte-Dre

Hier 2 nachten gestaan, mooi aangelegde camperplaatsen. Restaurant vlak bij, lekker gegeten. Leuke omgeving om te fietsen, ommetje door dorp Saasveld, leuk om te lopen. Camperplaats is echt een aanrader, komen hier nog wel een keertje terug.

Camperpark Soasel