Wij hebben een heerlijke nacht gehad. Camping heeft alles wat je zoekt met kleine kinderen en regen. Binnenzwembad, binnenspeeltuin, toiletgebouw dichtbij. En je loopt zo richting het dorp! Komen zeker nog een keer terug

FamVisserCamper

wij stonden op de camping, prachtige plek met speeltuin midden op het veld. Sanitar superschoon en netjes. Personeel erg aardig en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

Grootjesontour

nieuwe CP voor de camping vriendelijk ontvangst mooi en schoon sanitair je mag gebruik maken van zwembad op de camping leuke fietsroutes we komen zeker terug

Vakantiepark 't Akkertien, Ardoer camping