een heerlijk rustige plek met erg vriendelijke eigenaars. Schoon sanitair en uitzicht op de schaapjes. Voor herhaling vatbaar en dan nemen we zeker de fietsen mee. de omgeving is prachtig.

campertienenron

Gezellige minicamping/camperplaats. Vriendelijke uitbaters. Grote ruime plaatsen, proper sanitair, broodjesservice, stroom. Vele fiets -en wandelmogelijkheden vanaf de camping. Giethoorn op 4km, we zijn 4 dagen verbleven, Voor herhaling vatbaar.

pips44

Vriendelijk ontvangst, mooie plek, schoon sanitair en prima WiFi. wat wil je nog meer?

Minicamping Oltenbarg