Camperplaats Weldadig Willemsoord

Willemsoord, Steenwijkerland, Overijssel, Nederland

• juli 2024

Heerlijk een paar dagen vertoefd. Een mooie cp met een hele vriendelijke eigenaar die even komt kennismaken en een praatje maakt. Een cp zoals een cp moet zijn. Prachtige wilde bloemenrand langs de kant en een geweldig uitzicht. Wij komen zeker terug👍🏻Henk en Janny.

• juli 2024

Mooie nieuwe camperplaats met ruime plaatsen en prima voorzieningen. Prachtige omgeving om te fietsen. We komen zeker nog eens terug.

• juli 2024

Mooie plek en centraal gelegen. Veel in de omgeving te zien en te fietsen. het sanitair is erg schoon en je hebt een mooi uitzicht over de weilanden.

Camperplaats Weldadig Willemsoord