Kampeerterrein De Zeven Linden

Baarn, Utrecht, Nederland

• juli 2024

uiteindelijk ben je er door bijkomende kosten etc 37 euro kwijt en een klere herrie van het was hok en verderop op de camping. Volgende keer maar even doorrijden naar wat beters.

• juli 2024

We stonden op veld vlakbij groepen. Vanaf 22 uur zou de nachtrust ingaan, daar was niets van te merken. 2 nachten gestaan, beide avonden herrie tot 0.30 De plek was ook niet ruim

rob.passchier

prima camperplaats of camperen op een veld. mooi en schoon sanitair. midden in het bos en de mbt-route loopt langs de camping

Kampeerterrein De Zeven Linden