Boerencamping Buitenlust

Eemdijk, Bunschoten, Utrecht, Nederland

• juli 2024

Wij hebben hier met onze tent gestaan. Prima camping, dichtbij de Zuiderzee fietsroute. Vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen en goed, schoon sanitair. Er zijn enkele leuke camperplaatsen met mooi uitzicht over de weilanden.

• juni 2024

Heerlijke plek om tot rust te komen. Weids uitzicht over de weilanden. Grote verharde camperplekken. Sanitair prima in orde.

OmeJoep

Prima camperplaatsen naast weiland met zeer weids uitzicht. Blijf met voorwielen wel op stenen staan (verder naar achter is risico want met regen, zeker na deze winter, zeer drassige grond). Voorzieningen zijn in orde. Prachtige omgeving voor fietstochten (bos of weide). Vriendelijke eigenaar.

• juli 2024

• juni 2024