Gerdalt en Slingertje

Mooie camperplekken gemaakt, met stroom en water, verhard stuk en gras. we waren blij verrast, waren hier 2,5 jaar geleden voor het eerst en dit is echt een hele mooi CP geworden! Sanitair is netjes. Uitzicht fantastisch, omgeving mooi. Aanrader, wij komen zeker terug.

Hans&Miranda

Grote verharde plaatsen. Prima sanitair, water op je plaats, alleen geen goede aansluiting voor je waterslang. Je moet de waterslang met een slangeklem vastzetten. Wifi heel goed, tv draait er prima op 👍🏼 Heel stil ‘s-nachts, zeer goed geslapen.

Boerencamping Buitenlust