Camperplaats Polderhaan

Harmelen, Woerden, Utrecht, Nederland

Camperplaats Polderhaan

Camperplaats langs de Oude Rijn - mooiste kasteel van Nederland De Haar Haarzuilens 5km - uitvalbasis voor de historische steden Utrecht 15km en Woerden 7km - wandel- en fietsmogelijkheden - centrum 2km

• Haanwijk 23

3481 LH, Harmelen, Nederland
  • € 19,00 • 15 mrt. t/m 31 okt.

• februari 2021

Toplocatie, hoewel de cp officieel nog gesloten is werden we warm welkom geheten. Alles is aanwezig. Zeer netjes aangelegd, camper staat op gravel en aansluitend gras voor je stoel. Deze plek staat zeker bij onze favorieten.

• januari 2021

€19,- en je hebt werkelijk alles! Zeer net sanitair, Mooi uitzicht, wifi, eigen plek met ruimte, relax plek(algemene ruimte), To Do’s in de omgeving (bucketlist polderhaan). ECHT TOP!

• december 2020

eerder dit seizoen gestaan.vriendelijk ontvangst. mooi plek met heerlijk vrij uitzicht. sanitair is schoon en ziet er goed uit de douches zijn echt zalig. goede WiFi. aanrader wij komen zeker terug.

helma66

Alle 120 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• februari 2021

• januari 2021

• december 2020

helma66

• € 19,00 • 15 mrt. t/m 31 okt.