Camperplaats Polderhaan

Harmelen, Woerden, Utrecht, Nederland

• juli 2024

Een hele fijne CP, waar ook de grote campers heel goed uit de voeten kunnen! Aardige gastvrouw, pracht ligging en zeer verzorgde en creatieve plek!

• juli 2024

Heerlijk genoten op deze mooie en schone camperplaats! Bedankt voor de gastvrijheid. Mooie omgeving met veel mogelijkheden. Kasteel de Haar is een bezoek waard en op fietsafstand. Sanitair is mooi en schoon. Camperplaats is creatief ingericht, leuk!

• juli 2024

Absoluut perfect, bij de eerste indrukken, maar wat het voor ons verpestte, werd gevraagd om te verhuizen zodat ze het gras konden maaien! Als u € 25,- per nacht wilt vragen, laat ons dan in ieder geval ongestoord van onze staanplaats genieten. ☹️

• Haanwijk 23

3481 LH, Harmelen, Nederland