Camperplaats Polderhaan

Harmelen, Woerden, Utrecht, Nederland

Camperplaats Polderhaan

Camperplaats langs de Oude Rijn - mooiste kasteel van Nederland De Haar Haarzuilens 5km - uitvalbasis voor de historische steden Utrecht 15km en Woerden 7km - wandel- en fietsmogelijkheden - centrum 2km

• Haanwijk 23

3481 LH, Harmelen, Nederland
  • € 19,00 • 15 mrt. t/m 31 okt.

• mei 2021

Voor de tweede keer staan wij op deze camperplaats, waar het heerlijk vertoeven is. alles fantastisch geregeld. 3e prijs gewonnen camperplaats van het jaar. zij verdienen voor ons zeker de 1ste prijs.

• mei 2021

mooie plaatsen alleen bij veel regenval was het soppen op het grasveldje naast de camper. mooi schoon sanitair, goeie WiFi. loopafstand een supermarkt. bij zuidenwind hoor je de snelweg best wel goed.

• mei 2021

Een mooie camperplaats in de buurt van Utrecht. Sanitair ziet er mooi en schoon uit. Ontvangst door eigenaresse is erg hartelijk. Deze camperplaats zetten we in onze favorieten.

Exsis-t

• € 19,00 • 15 mrt. t/m 31 okt.