Leuke plaats dichtbij het centrum van Leerdam. Er is plaats voor 6 campers, wij stonden alleen. Het terrein is afgesloten maar je kunt er altijd vanaf en via de kleine poort met code kun je ook weg. Voor de poort zijn 3 plaatsen zonder voorzieningen. Wij komen terug.

Cees1966

Aardige havenmeester, zeer behulpzaam. Direct daarachter is er een geweldig restaurant vlakbij de glasblazerij, heerlijk eten

Earthroumer

17 euro voor een standplaats in de haven is aan de dure kant maar douche en wc prima in orde. 0,50ct voor 100 liter water is uitstekend. Lozen wc en grijs water ook prima. WiFi werkt niet altijd. locatie uitstekend bij musea, winkels en horeca.

Jachthaven De Oude Horn