Voor de eerste keer hier geweest. Goeie camperplaats, met goeie voorzieningen. En een prettig contact met de beheerders. Montfoort op loop afstand, een mooi plaatsje.

Egbert123

Ons jaarlijkse bezoek, deze keer 8 nachtjes, aan deze camperplaats voelde weer prima en vertrouwd. Heerlijk rustig, super luxe douche en 2 toiletten, aardige ontvangst, Montfoort en andere leuke plaatsen op fietsafstand; we komen volgend jaar weer terug! 😃

TerryGoud

inderdaad er zitten heel veel muggen die vooral ‘s avonds /nachts op allerlei manieren je camper in komen. waarschijnlijk komen ze uit de vieze polderslootjes en heggen erom heen er is waarschijnlijk niets aan te doen voor de rest een leuke Cp

Camperlocatie Nieuw Vogelenzang