even gevraagd bij de medewerkers of het goed was om te blijven staan. andwoord was zeer welkom en vriendelijke ja. niets te klaagen over de aller eerste nachtje in onze nieuwe camper.

• januari 2023

Nadat we de camper geparkeerd hadden zijn we gaan eten in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ja, er was wat geluid van vertrekkende gasten en de langslopende weg. Geen last of overlast van ervaren. We komen graag nog eens terug!

Ron_v_G

campervan in Franse stijl op een parkeerplaats. Geen andere bediening, stoer een prima restaurant en een wisselende gastvrije eigenaar. Fietsen in de buurt door de bossen van de Amerongse Berg. Bedankt voor het blijven.

• januari 2023

Restaurant 3 Zussen