Jachthaven Nieuwboer

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• december 2023

Dit is geen camperplaats. Reserveren past alleen bij een camping.

• november 2023

we hebben hier weer 2 weken hier gestaan en zoals de vorige keren was het weer super bedankt voor alles weer beheerders en tot de volgende keer groetjes joepie en tonnie manders en ieneke en appie noorman

Annabel01

Geweldige plek aan de waterkant. Prima sanitair, vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van het mooie dorp met terrasjes en winkels. Ligt aan knooppuntroute. 👍👍👍

• december 2023

Dit is geen camperplaats. Reserveren past alleen bij een camping.

• november 2023

Jachthaven Nieuwboer