Parking Ponthoeve

Vianen, Vijfheerenlanden, Utrecht, Nederland

Parking Ponthoeve

Locatie vlakbij veerpont Vianen-Nieuwegein - betaling via AanUit.net [app of website] - drinkwater kraan gelegen einde weg, bij de veerpont - in wintermaanden gesloten wegens vorst - fietsvoetveer 200m - pannenkoekenboerderij 150m - historische Voorstraat [VVV-museum-restaurantjes-winkels/terrassen] 500m - centrum 500m

• Buitenstad 58

4132 AC, Vianen, Nederland

• februari 2021

Tja, plotseling 8 euro vergoeding voor de camperplaats in Vianen. Het blijft een prima plaats en daarmee het "parkeergeld" waard. Wij komen hier al sinds 2001 en blijven dat ook in de toekomst doen.

• januari 2021

echt triest dat de gemeente vianen op deze manier de campers wegjaagd ik denk dat nu de kosten hoger zijn dan de baten. vianen maak er maar 40 euro van per camper weet je zeker dat we doorrijden

recht-zo-die-gaat

Alle 104 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• februari 2021