• juli 2021

• juli 2020

Familie van meneer heeft de plaats van te voren bekeken. Daarbij is gemeld dat deze aan de kleine kant is. Bovendien was alles op dat moment volgeboekt. Alternatieven tijdens zijn verblijf aangeboden en deze zijn niet geaccepteerd. Waaronder een mooie plaats aan de vijver voor de resterende dagen (wegens buitenlandse annulering). Het klopt dat meneer een aantal keren moest wisselen van plaats. Wij hebben het geld voor de resterende dagen terug gegeven.

• juni 2020

Een camping vol vaste (sta)caravans en verhuuraccommodaties. En een veldje voor langskomende gasten. Als camperaar hebben wij liever meer vrijheid, uitzicht en leven om ons heen.

• juli 2021

• juli 2020