Fijne camping, zeer vriendelijke eigenaren, kleinschalig, schoon nieuw toiletgebouw, mooie uitgangspositie voor hele leuke fietstochten naar Knokke, Sluis etc, heerlijk langs de kust fietsen! Graag nog eens terug!

C-de-Groot

Wat een heerlijke rustige minicamping. Vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen met een goede privacy, schoon en goed onderhouden modern sanitair. We hebben genoten van ons verblijf op jullie camping en komen zeker terug !!

Ittakes2

Een camping zoals hij voor ons moet zijn , kleinschalig , grote plaatsen , schoon ( nieuw) sanitair, heerlijk rustig!

Camping De Knockaerthof