Gijsman

Leuke plek maar sanitair verouderd. Mooi restaurant met heerlijk eten en leuke winkel. Mocht je het weekend aankomen dan geldt een toeslag van 25 eu voor Vrijdag en Zaterdag. Wij betaalde 42 eu voor 2 personen per nacht.

Fam.-Van-den-Berg

Ruime plekken. Camping op een wijndomein. Op de fiets zo in Zierikzee. Heerlijk gegeten, twee nachten genoten. Aanrader voor degenen die benieuwd zijn naar Nederlandse wijnen. beperkte toiletten beschikbaar. prima douchevoorziening met warm water.

Camping de Kleine Schorre