• juli 2024

Hier onze 1ste eigen-camper verblijf gehad en helemaal naar wens. Via een telefoontje konden we op zondag zelf naar onze enorm grote plek met mooi gras. sanitair was even zoeken tussen de gebouwen door, maar helemaal prima.

RuudH

Mooie rustige camping, met grote percelen. Zeer vriendelijk personeel en de kantoorhond is erg blij je te zien. Geweldige plek om te ontspannen na een drukke week. Schone faciliteiten en alles bij de hand. Zal van plan zijn om terug te keren.

• april 2023

• juli 2024