Bedankt voor jullie mooie review! Hopelijk weer tot ziens.

Deze camperplaats is top àlles aanwezig en super geregeld door de beheerders Er zijn 5 plaatsen wij stonden op 4 bovenop naast het huisje 👍 lekker rustig genieten van het uitzicht op het water lekker gewandeld komen zeker nog is terug 👍🚍

Bedankt voor jullie mooie review! Hopelijk weer tot ziens.

We onderschrijven vorige reviews. We hebben de bloesemtocht gefietst. Heel mooi maar wel erg veel (tegen)wind! Koffiepauze bij Schaapskooi is aanrader

WSV de Val