Inmiddels €20,- per nacht. Eigenaars niet aanwezig en alles via telefoon of mail.

A-3-A

Geniet van de stilte, de prachtige omgeving en vind hier rust. Daar staat deze mini camping voor. Supervriendelijke mensen en verzorgd terrein met ruime plekken. Toppie. 👍😊

Biljo

Een mooie kleine en rustige camping. Sanitair zag er goed en schoon uit. We hadden slecht weer en daarom weinig van de omgeving gezien. Was geen probleem dat we laat aankwamen. Heel behulpzame eigenaar.

Minicamping Klein Cambron