Restaurant De Caisson

Kapelle, Zeeland, Nederland

• juni 2024

Waarom staat hier gratis. Je bent hier verplicht een maaltijd te nuttigen. Dat is dus NIET gratis.

hansenmaria

Schone grindplaats zonder enig comfort Hoewel het direct aan een grote straat ligt, was de nacht erg rustig Zeer vriendelijk personeel in het restaurant Niet bepaald goedkoop maar wel heel gezellig met een leuk buitenterras Voor een tussenstop helemaal oké

• mei 2022

10-5-,2022 met de camper achter restaurant .heerlijk gegeten (verplicht)....zalmsalade..was super en n glas wijn die vond ik wat duur 6.00 een glas ..we kregen de wifi dus lekker bereikbaar .de plaats is eenvoudig ..maar dat geeft niet ..heerlijk gefietst .gerard en corrie

• juni 2024

• mei 2022