Camperpark de Bloesem

Oudelande, Borsele, Zeeland, Nederland

Camperpark de Bloesem

Locatie gelegen in een van de mooiste gebieden van Zeeland - pittoreske dorpjes - Goes, Middelburg, Vlissingen of Yerseke - solex-verhuur, 10% korting bij verblijf - honden gratis - centrum 3km

• Kamerpolderdijk 1A

4436 RH, Oudelande, Nederland

• NKC - NKC/CCI Card

23 september 2021. Voor 2 nachten besproken. Bij aankomst betalen per pin. we hebben nog 2 nachten bijgeboekt. Mooie camperplaats met ruime plaatsen. Goede ontvangst. Veel fiets en wandelmogelijkheden. Wij wensen jullie succes voor het volgende seizoen en bedanken jullie voor de gastvrijheid.

Leenjan

Voor een camperplaats is dit een prachtige plek. Heel ruime plaatsen met mooi gras. Rustige omgeving met weinig voorzieningen. Sanitair met douche, wastafel en toilet in één ruimte. Hiervan 2 units voor hele camperplaats is erg weinig voor als het drukker is. Ze doen niets met kortingskaarten.

Marleen-MVO

Wij zijn nu voor de 2e maal en het is echt een heerlijke grote camperplaats. mooie sterrennachten,genoeg keuze of je in de schaduw/zon wilt zitten. We komen graag voor een 3e keer.

• NKC - NKC/CCI Card