Begin maart hier gestaan. Prima plek met momenteel zeer goed onderhouden sanitair.

Bea&Tom

Een prachtige plek, een waar paradijs voor gezinnen met kinderen. Zelfs in de sanitaire voorzieningen is er een plek ingericht voor degenen die niet willen baden (in de winter is er helaas geen verwarming/warmtelamp of een manier om de kamer te verwarmen). Wij voelen ons hier zeer op ons gemak.

Eddi19

camperplek op comfortplaats camping 49,00 per nacht 2personen. zeer luxe en schoon sanitair. fietsafstand van Renesse. over de dijk is het strand. camping van alle gemakken voorzien.

Strandpark De Zeeuwse Kust, Ardoercamping