Camping Den Molinshoeve

Retranchement, Sluis, Zeeland, Nederland

• juli 2024

2 de maal op deze camping gestaan nu met de kleinkinderen top ,speeltuin gocarts fietsen . Mooi sanitair ,de bakker komt langs, heel veel stilte op de camping ,in de omgeving mooi om te fietsen de zee , lekker eten wat wil je nog meer. En heel vriendelijke eigenaren wij komen graag terug.

Benny-en-Myriam

wij hebben hier met de hemelvaart gestaan. Prachtige camperplekken mooi sanitair. De bakker komt op de camping. Je kunt er mooi fietsen en wandelen. En je hebt er mooie natuurgebieden in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug

Imkerij

whaw zo wil je overal staan,veel ruimte, schoon sanitair, vlak bij het zwin waar we zeehonden hebben gespot. Mijn complimenten!!!!

• juli 2024

Camping Den Molinshoeve