Erg leuke (kleinschalige) camping met net sanitair en vlakbij het Grevelingenmeer. Grote supermarkt en leuke restaurantjes op ong 1 km wandelen. Slechts 10 minuten rijden van de windsurfspot Brouwersdam.

EsRiandNacho

Zeker 5 sterren, wat een enorm fijne plek zeg!! De sfeer is super, plekken zijn mooi, uitzicht is prachtig. Locatie ook geweldig, op loopafstand van het water. Sanitair is heel schoon en netjes. Wij hebben genoten en komen hier zeker terug🤗

Marc&June

Wat een prachtige plek! Mooi opgezette camping met een uitstekend sanitairgebouw. Sfeervol en zeker een aanrader!!

Camping Zilt bij Zee