Hele mooie minicamping vooral met jonge kinderen. Zeer ruime plaatsen afgebakend met hagen. Mooie omgeving. Voor campers ivm ondergrond minder geschikt, moeten maar snel betongrasblokken neerleggen. Leuke activiteiten voor jong en oud, wij hebben erg genoten van de rust.

Piet.en.Marga

gastvrij en behulpzaam, rustig mooie standplaats en tip top sanitair. wij komen zeker terug maar met beter weer.

cocoonrik

prachtige locatie midden in de polder en toch vlakbij alle bijziendheid in de buurt mooie camping grote plekken met beschuldigingen ik was hier met de caravan in de maand september 2022 vriendelijke eigenaar en behulpzaam met alles schoon sanitair kom hier zeker nog een keer terug

Minicamping Gideonse