zaalopreis

prima minicamping mooie grote plaatsen tussen de bloementuin.water en elektriciteit ter plaatse..prima douches en sanitair..vriendelijke en behulpzame eigenaar..jumbo en dorp op wandelafstand met terrasjes en restaurants.. kort om tip top plaats voor enkele dagen.

kieken1966

dit is een adresje dat je liever voor je zelf houdt! heel charmante minicamping, sanitair is altijd tiptop in orde en de plaatsen zijn ruim! de eigenaars zijn superaardig en altijd bereid om te helpen. voor ons een van de beste minicampings van NL

Minicamping De Bloementuin