Jachthaven WSV de Kogge

Tholen, Zeeland, Nederland

Jachthaven WSV de Kogge

Let Op: Loospunt cassettetoilet door wangedrag camperaars met onmiddellijke ingang gesloten - camperplaatsen aan de jachthaven - melden bij de havenmeester - centrum 200m

• Contre Escarpe 6

4691 BB, Tholen, Nederland

• april 2021

Wat een mooie plaats, en wat jammer dat er niet meer een bevlogen havenmeester aanwezig was met een aanbod van volledige faciliteiten. Als beheerder eens nadenken over een andere formule omtrent openstelling, aanbieden faciliteiten. Misschien op het verkeerde moment geweest.

• maart 2021

Leuke plaats met zicht op de haven. Mooi sanitairgebouw. Tholen is een leuk stadje. Behulpzame havenmeester. Hopelijk komt de loosplaats toch ook weer beschikbaar. Zeker een plaats om nog eens terug te komen.

• maart 2021

Heerlijke plek, precies wat we willen. Lozen doen we wel weer thuis, aangezien we in Zeeland wonen. Super voor een weekendje weg. Maaltijd afgehaald bij Hof van Tholen, iedere week een ander thema. Aanrader!

• april 2021

• Jachthaven in de buurt