Danny&Saskia

Dank u voor uw reacties. Wij kijken ernaar uit u weer te zien.

geen rustige locatie,eigenaar rijd af en aan met de tractor om caravans op de plaats te zetten of te verwijderen.plaatsen lopen schuin naar onder. op loopafstand van het strand

Kris-kras-door-portugal

Sorry om te horen dat het je zo erg heeft gestoord. Wij zetten de caravans namelijk op de staanplaats, zodat niet iedereen voortdurend heen en weer rijdt. Tijdens een drukke periode (je was er in de meivakantie) kan het dus inderdaad voorkomen dat hij je meerdere keren passeert. In het hoogseizoen is dit alleen op zaterdag.

• augustus 2020

Een echte aanrader, zeer ruime percelen en schoon sanitair

Danny&Saskia

Dank u voor uw reacties. Wij kijken ernaar uit u weer te zien.

• augustus 2020

Een echte aanrader, zeer ruime percelen en schoon sanitair