Prima camping met heel proper en ruim sanitair. Vriendelijk personeel. Mooie streek om te fietsen, heel rustige wegen. Op wandelafstand van het Veerse Meer, prachtig.

HerdewynL

Zeer goed georganiseerde camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben er een week vertoefd en waren zeer tevreden over de camping-uitbating, de locatie en de omliggende natuur, die deze camping toch echt wel een fantastische uitstraling geeft. Wij komen hier zeker nog terug!

Jantineke

Verbleven hier al geregeld. Prachtige lokatie dicht bij het meer. prachtige uitvalsbasis voor fietstocht

Camping 't Veerse Meer