Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

plaatsen op akkerbouwbedrijf in de polders van Oost Zeeuws Vlaanderen - diverse oude stadjes binnen een straal van 25km - honden aangelijnd - cassettetoilet alleen met biologische producten - centrum 3,5km

• Zaamslagsedijk 6

4543 NG, Zaamslag, Nederland

• oktober 2021

wat een mooie en vooral rustige plek , en een top gastvrouw , je komt hier niks tekort , wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar , Luc en Nadia

• augustus 2021

een echte camperplek, dus geen sanitair of douche, prima. Erg vriendelijke ontvangst, mooie ruime plekken met mooi uitzicht. goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Kortom een goede camperplek, waar we zeker terug komen als we in de buurt zijn.

• augustus 2021

Wat een geweldige plaatsen en het schitterende uitzicht! We kregen eitjes van Ellen en zelfs een paar haaknaalden die we vergeten waren, top. Nu nog wat sanitaire voorzieningen en jullie hebben de 5 sterren verdiend. Maar wij komen hoe dan ook terug hier. Vera en Kees

• oktober 2021