• januari 2024

Zeer rustige locatie met ruime plaatsen en ongelooflijk vriendelijk onthaal. Wij zijn al 2x geweest en zullen nog zeker terugkomen. Enige minpunt: de nieuwe plaatsen achteraan hebben geen schaduw doch wel een prachtige uitzicht.

O&P

Alles is hier reeds gezegd... we hebben zoals vele anderen genoten van de gastvrijheid, rust, mooie fietstochten, lekker eitje en fijne babbels.

marleenvim

We zijn supervriendelijk ontvangen door de gastvrouw, mooie ruime plaatsen met water en electra, houten zitbank. Ook een heel rustige camperplaats zowel overdag als ' s nachts en goede uitval basis om naar Terneuzen te fietsen. Komen hier zeker nog eens terug.

• januari 2024

Campererf de Feijter