Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

plaatsen op akkerbouwbedrijf in de polders van Oost Zeeuws Vlaanderen - diverse oude stadjes binnen een straal van 25km - honden aangelijnd - cassettetoilet alleen met biologische producten - centrum 3,5km

• Zaamslagsedijk 6

4543 NG, Zaamslag, Nederland

Wij waren hier 1 nacht van 3 op 4 mei. Eigenlijk is dat te kort om van alle gastvrijheid te genieten die de gastvrouw geeft. Wij willen nogmaals bedanken en hopen dat jullie nog lang, met veel plezier de gasten ontvangen en verwennen.

Solano49

super plek hier voel je je thuis .waar de camper staat staat 'staat ook me toilet en douche

recht-zo-die-gaat

Mooie, verzorgde, afgebakende, verharde camperplaats, elec en water in nabijheid, WiFi perfect, en in het bijzonder erg vriendelijke gastvrouw Ellen en gastheer Piet. Leuke babbel gehad! Hier voel je je thuis. Super leuke vakantie gehad, ook mooie omgeving om te fietsen.