Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

plaatsen op akkerbouwbedrijf in de polders van Oost Zeeuws Vlaanderen - diverse oude stadjes binnen een straal van 25km - honden aangelijnd - cassettetoilet alleen met biologische producten - centrum 3,5km

• Zaamslagsedijk 6

4543 NG, Zaamslag, Nederland

• juli 2021

Wat een heerlijke ruime plekken en wat een prachtig uitzicht. Heerlijke pruimen van de boom mogen rapen. Iedere avond kwam Ellen langs met 2 eitjes van haar kippen. Echt een aanrader om naar deze mooie camperplaats tegaan. Wij komen zeker nog een keer terug. groet Ariean en Nanda

• juli 2021

als je van rust houdt met uitzicht over zeeuwse land is this the place to be. vriendelijke gastvrouw.

• juli 2021

voor de tweede keer waren we hier. was weer geweldig lekkere eitjes elke dag. wij komen beslist nog keer kok en tineke de vries