Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

Zaamslag, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Akkerbouwbedrijf Familie de Feijter

plaatsen op akkerbouwbedrijf in de polders van Oost Zeeuws Vlaanderen - diverse oude stadjes binnen een straal van 25km - honden aangelijnd - cassettetoilet alleen met biologische producten - centrum 3,5km

• Zaamslagsedijk 6

4543 NG, Zaamslag, Nederland

• augustus 2021

een echte camperplek, dus geen sanitair of douche, prima. Erg vriendelijke ontvangst, mooie ruime plekken met mooi uitzicht. goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Kortom een goede camperplek, waar we zeker terug komen als we in de buurt zijn.

• augustus 2021

Wat een geweldige plaatsen en het schitterende uitzicht! We kregen eitjes van Ellen en zelfs een paar haaknaalden die we vergeten waren, top. Nu nog wat sanitaire voorzieningen en jullie hebben de 5 sterren verdiend. Maar wij komen hoe dan ook terug hier. Vera en Kees

• juli 2021

Wat een heerlijke ruime plekken en wat een prachtig uitzicht. Heerlijke pruimen van de boom mogen rapen. Iedere avond kwam Ellen langs met 2 eitjes van haar kippen. Echt een aanrader om naar deze mooie camperplaats tegaan. Wij komen zeker nog een keer terug. groet Ariean en Nanda

• juli 2021