De ligging is top, kan echt niet beter. De sanitaire voorzieningen zijn netjes en ruim. Goede uitvalsbasis voor Zoutelande en omgeving. Wij komen hier graag terug. Nadeel: geliefd plekje bij velen dus spontaan opdagen zou ik niet doen. Eerst even informeren of er plaats is voor je aanzet.

Caro83

Mooie camperplaats, stroom- en waterpunt vlakbij. Gloednieuw en superproper sanitair. De slagboom blijft onherroepelijk dicht tussen 2300 hr en 0730 hr en dat vind ik niet zo fijn. Uitrijden zou altijd moeten mogelijk zijn.

Camping Weltevreden