Mooie ruime plaatsen, rustige camping. Erg vriendelijk ontvangen.Prachtig nieuw sanitair gebouw en op loopafstand vh strand en dorp

IrmaWenneker

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hopen u weer een keertje te mogen begroeten. Groetjes familie Jobse

Karstenwagen

Bedankt voor uw beoordeling. We hopen je snel weer te zien. Groeten van de familie Jobse

mooie ruime plekken vriendelijke eigenaar en een gloed nieuw sanitair gebouw echt prachtig komen hier zeker nog een keer terug

campertje245

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Ook zelf zijn wij trots op ons nieuwe sanitair gebouw. We hopen u snel weer te zien. Groetjes Kornelis en José Jobse

Minicamping Duinvliet