Mooie grote camperplekken, zeer schoon sanitair, ontzettend vriendelijke beheerders. Je kunt in de omgeving geweldig fietsen. We hebben 3 fantastische dagen gehad en komen zeker nog een keer terug. Hymerfiel

• maart 2023

Telefonisch contact gehad over een reservering. Mevrouw gaf aan dat ze geen campers meer accepteren.

LienLois

Dank voor uw review! Op dat moment was dat de instructie aan de beheerder. Mits er voldoende plaats is zijn op het terrein campers toegestaan van 9 meter en max. 3500 kg. beperkt aantal camperplaatsen.

• mei 2021

welkom was prima, maar teveel regels en wij zijn meer op zoek naar een familie camping. Geen wifi verder op de camping. plaatsen super groot, sanitair proper.

• maart 2023

• mei 2021