Viel ons erg tegen. We hadden al aanbetaald dus 3 van de 4 nachten gebleven. Omgeving is mooi. Er .is 1 toilet, geen grijs water loos punt, geen warm water voor afwas en de plaatsen zijn plm.2,75m breed. De camper deur gaat net open en luifel kan niet uit. Was eenmalig bezoek.

Loes-Wagtendonk

Wij zijn doorgereden. Het zag er niet echt aantrekkelijk uit vonden wij. De prijs is erg hoog voor het gebodene; geen faciliteiten behalve stroom. Misschien aardig voor 1 overnachting maar verder niet.

Farm Nescio