Wij zijn doorgereden. Het zag er niet echt aantrekkelijk uit vonden wij. De prijs is erg hoog voor het gebodene; geen faciliteiten behalve stroom. Misschien aardig voor 1 overnachting maar verder niet.

• april 2023

Wat een ontzettend leuke boerderij en enorm gastvrije mensen! We hebben er maar 1 nachtje gestaan, maar komen zeker vaker terug. Hun honden bij het huis heb je echt geen last van qua blaffen. Daarnaast hebben wij genoten van de koeien, de kalfjes, de paarden en de schapen. Absoluut een aanrader!

• april 2023

Farm Nescio