Camperlocatie De Scheve Schoffel

Boskoop, Alphen aan Den Rijn, Zuid-Holland, Nederland

Camperlocatie De Scheve Schoffel

Locatie tussen de boomkwekerijen van Boskoop - centraal gelegen in het Groene Hart - ruim ingerichte plaatsen - historische stad Gouda - Alpen aan den Rijn, Archeon, Avifauna - Reeuwijkse plassen - centrum 1km

• Rijneveld 20

2771 XT, Boskoop, Nederland

• september 2020

Eind september hier gestaan. Heel mooie locatie tussen tuinders. Fijne verharde plaats met een groenstrookje. Alle faciliteiten aanwezig, toiletten en douches eenvoudig maar schoon. Vriendelijke eigenaar. Echt mooie camperplaats, we komen zeker weer eens terug.! .

• september 2020

Ruime plekken en goede wifi. Wij hadden absoluut geen klagen. Sanitair is inderdaad niet helemaal wat wij gewend zijn. Eigenaar Ruud is een vriendelijk vent en hij runt samen met zijn vrouw ook nog restaurant Skoop. Daar kun je uitstekend eten. Gewoon een keer naar toe gaan.

The-Rambler

De enige camperplaats in Boskoop. Hier vandaan kunt u Boskoop verkennen op de fiets. Vooral de Hortensia’s bloeien nu. Ook in de maand april en mei zijn de Rododendrons en Azalea’s een lust voor het oog. Ook dan weer gebruik maken van deze camperplaats. Alle voorzieningen aanwezig. en goede WiFi .

GardenGirls

Deze locatie heeft 79 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

GardenGirls

Deze locatie heeft 79 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

7 dagen

• Verhard