NCC Camping De Lepelaar

Brielle, Zuid-Holland, Nederland

NCC Camping De Lepelaar

kleinschalig terrein in dichte bebossing - van te voren telefonisch/per mail reserveren - betaling uitsluitend per pin - kampwinkel bij camping De Krabbeplaat 500m - Brielsemeer 200m - centrum per fietspont 1km

• Brielse Veerweg 11

3231, Brielle, Nederland
  • € 18,81 • 1 apr. t/m 1 nov.

• nkc

• september 2020

Leuke camping met veel vaste kampeerders. Alles perfect geregeld, qua hygiëne en sociale controle. Jammer dat afrekenen raar gaat. Slechts 1 dag elektriciteit gehad, maar moesten alle dagen betalen, omdat de computer niet anders kon.... Wi-Fi sateliet en bereikbaarheid gsm op de plek (1) waardeloos.

• juli 2020

Prima camping. Gastvrij ontvangen. We zijn ook heel fijn geholpen met onze elektriciteitkabel die kortsluiting gaf. Beheerder heeft deze weer tip, top in orde gemaakt. Heel fijn fietsen in deze mooie omgeving.

• september 2019

Nette camping. Aardige mensen. Wij hebben hier gestaan met twee mensen voor een dag betaalde we 16euro+2.42 toeristenbelasting+3.50electra een flink bedrag voor een nachtje in eind september.

hans-en-maar-gr-weg

Deze locatie heeft 17 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Stroom (unknownA)

• september 2020

• juli 2020

• september 2019

hans-en-maar-gr-weg

Deze locatie heeft 17 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 18,81 • 1 apr. t/m 1 nov.

• nkc

• Stroom (unknownA)