Camperplaats De Punt

Gorinchem, Zuid-Holland, Nederland

• juli 2024

Jaren kwamen we hier elk jaar maar voor deze prijs komen wij hier niet weer. Wat is deze plek duur geworden .

• juli 2024

Let op!, deze camperplek is erg duur geworden! en de douchejes dan ook nog apart betalen. S'morgens uurtje of 5 veel herrie van de vertrekkende beroepsvaart. Ik kom hier niet meer!

• juni 2024

Prettige ontvangst. locatie is top, dicht bij het gezellige oude centrum. Smalle toegangsweg. Sanitaire ruimte met wc,s, douches en wasmachines wordt zeer slecht schoongehouden en wordt snachts afgesloten. Er is een nachtwc met wasbak waarvoor je een toegangscode ontvangt.

• juni 2024

Camperplaats De Punt