Parking Strandboulevard Rechtestraat

Hoek van Holland, Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland

Parking Strandboulevard Rechtestraat

Tijdelijke camperplaatsen in de keerlus van de Strandboulevard - gelegen nabij wandelpad door de duinen naar zee - centrum 2km

• Rechtestraat 55

3151 HN, Hoek van Holland, Nederland

• mei 2021

gratis! wij komen hier af en toe. je moet wel zelf voordienend zijn. sommige gebruiken de duinen als sanitaire voorziening en dat is jammer.

• maart 2021

Op deze zaterdag met mooi strandweer (veel zon) vreesden wij mis te grijpen maar er was genoeg plek en 's nachts bleef zelfs een plek helemaal leeg. Dus gewoon proberen, mensen! Zeer lange plekken, beetje smal maar goed te doen met onze 7 meter.

• januari 2021

Een heerlijke plek om even lekker te wandelen in de duinen en over het strand. Afgelopen 2 weken een aantal keren geweest en elke keer waren alle plekken 's avonds bezet. Wij komen hier graag nog eens terug

• mei 2021

• maart 2021