Jachthaven Middelharnis

Middelharnis, Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland, Nederland

• juli 2024

Leuke SP met slechts 10 plaatsen inclusief stroom. Je staat op kasseien langs de steigers. Achter het plein worden momenteel 2 grote woningen gebouwd, wat doordeweeks voor veel geluidsoverlast zorgt. Anders is het erg mooi en ligt midden in het stadscentrum. We zullen terugkomen.

prachtige CP, meer heeft een mens niet nodig

• juni 2024

Niets toe te voegen aan onderstaande reviews. Wellicht daarom is het een populaire cp.

• juli 2024

prachtige CP, meer heeft een mens niet nodig