Vakantiepark Koningshof

Rijnsburg, Katwijk, Zuid-Holland, Nederland

• juni 2024

we stonden op de camperplaats (apart van de camping) het sanitair is matig. wel warme douches. redelijk schoon. in verhouding met de camping zelf (van alles aanwezig,inclusief. zwembad) én de hooge prijs, matig. veel geluid van over vliegende vliegtuigen.

Lillyriepenhausen

Prachtige camping/camperplaats inderdaad 5 verharde plaatsen, daarnaast nog voldoende op het gras maar daar kun je met nat weer niet staan. Verder prima voorzieningen prijs/kwaliteit dik in orde. Vriendelijk personeel.

• juni 2024

Vakantiepark Koningshof