Jachthaven Jonkman

Sassenheim, Teylingen, Zuid-Holland, Nederland

Jachthaven Jonkman

camperplaats bij jachthaven - aankomst voor 20u - geen reservering - bootverhuur - bij bollenvelden - bij de Kagerplassen - wifi bij het toiletgebouw het sterkste te ontvangen - centrum 1,5km

• Jachthaven 1

2172 JX, Sassenheim, Nederland

• juli 2021

Wij houden 1 dag aan want mooie CP direct aan het water 15 euro zonder stroom min 's nachts gehorig door treinen en invloed rijbaan vanaf het vliegveld lopen als een trein

• juni 2021

hele fijne plek mooi aan het water. iets last van Schiphol als ze de kaagbaan gebruiken. WiFi niet al te goed als het druk is. verder prima en niet duur

• juni 2021

Wat een gastvrijheid. 👍 We kwamen onverwacht en eigenlijk zat hij vol. Toch vond de gastheer nog een mooi plekje voor ons. Direct aan het water met uitzicht op de bootjes. Prachtig schoon en modern sanitair. Echt een aanrader. We komen zeker terug.

• Stroom (unknownA)

• juli 2021