Parking Bernisse

Simonshaven, Nissewaard, Zuid-Holland, Nederland

Prima CP. Mooie natuur rondom. Zuidland op loop afstand.

leenkruithof

je mag alleen staan op de aangewezen plaatsen 4 stuks. wij stonden op het veld ernaast, tijdens handhaving mochten we daar wel blijven staan , maar niet overnachten. dus voor zonsondergang vertrekken. het natuurgebied ziet er netjes uit

GroBo05

De ruimte is onlangs alleen goedgekeurd voor voertuigen tot 3,0 ton (zie foto). Laat in de middag werd de naleving gecontroleerd en werd verwezen naar de nieuwe regelgeving. De plaats is schilderachtig, maar niet aan te raden als het regent (modder).

piepsi

Prima CP. Mooie natuur rondom. Zuidland op loop afstand.

Parking Bernisse